|
Kierownik filii w Radzionkowie, Pracownia muzyczna
|
|
Ten adres e-mail jest chroniony przed spamerami, włącz obsługę JavaScript w przeglądarce, by go zobaczyć
|
|
W sk?ad Pracowni Muzycznej wchodz? nast?puj?ce ko?a zainteresowa?:..
1. Nauka gry na pianinie..................................................................
2. Nauka gry na keyboardzie.............................................................
3. Zaj?cia wokalne..........................................................................
Zaj?cia w Pracowni adresowane s? do dzieci w wieku przedszkolnym (zerówka), uczniów szko?y podstawowej i gimnazjalnej oraz do m?odzie?y szkó? ponadgimnazjalnych.
Lekcje odbywaj? si? raz w tygodniu w formie zaj?? indywidualnych
a prowadzone s? w filii PMDK w Radzionkowie przy ulicy Knosa?y 113
tel. 32/289 – 00 – 41.
Podczas zaj?? z uczniami realizowane s? nast?puj?ce cele edukacyjne:
- kszta?towanie zainteresowa? i zami?owa? muzycznych,
- zapoznanie ucznia z podstawowa wiedza o muzyce,
- rozwijanie uzdolnie? muzycznych oraz umiej?tno?ci technicznych ucznia
w sposób dostosowany do jego wieku i predyspozycji
- rozbudzanie zami?owa? do muzyki
- kszta?towanie kultury muzycznej, wra?liwo?ci estetycznej i poczucia pi?kna
- kszta?cenie praktycznej umiej?tno?ci gry na instrumentach klawiszowych oraz kszta?cenie g?osu i umiej?tno?ci pos?ugiwania si? nim
- kszta?towanie s?uchu muzycznego oraz wra?liwo?ci intonacyjno-emisyjnej
- rozwijanie umiej?tno?ci wspó?dzia?ania w grupie i odpowiedzialno??
za innych
- wytwarzanie trwa?ych i warto?ciowych estetycznie nawyków, kontaktów
z muzyk? ró?nego typu
- dostarczanie rado?ci z muzykowania a tak?e pozytywnych prze?y? zwi?zanych z wyst?pami oraz mo?liwo?ci? wykazania si? w?asnymi umiej?tno?ciami
- warto?ciowe w sensie poznawczym i wychowawczym wype?nienie czasu wolnego od zaj?? lekcyjnych
- u?atwienie kontaktu z muzyk? oraz podniesienie kultury muzycznej ?rodowiska
- przygotowanie do praktyki estradowej, rozwijanie koncentracji i technik zapami?tywania , pokonywania tremy
- przygotowanie do dalszego aktywnego interesowania si? muzyk? tak, by
w przysz?o?ci uczniowie stali si? zami?owanymi jej odbiorcami.
|
|
|
|
|